Saturday, October 5, 2013

Hogwarts Juniors by Djordje Bukvic

Pozdrav!

Priznajem,nisam toliko aktivan kao sto sam obecao. ERROR! Jedva sve postizem!

Danas vam predstavljam moj najnoviji editorijal koji nosi ime HOGWARTS JUNIORS.

Inspirisan Harry Potterom,Hogwarts-om,sovama,Londonom,Skotskom,jesenjim bojama i Mulberry jesen/zima 2013/14 kolekcijom!
Modeli su Tijana Tucakovic,Tamara Dumanovic i David Tucakovic. Za sminku su se pobrinule Marija Rajcic i Jovana Simic,dok je za stajling bila zaduzena Katarina Petkovic. Imao sam i pomoc drage mi Katarine Milovanovic.
Takodje zelim da se zahvalim svim ostalim ljudima koji su na neki nacin podrzali i pomogli realizaciju ovog projekta!
Za lokaciju sam odabrao malo,skrovito mesto u podnozju carobnih stena,Borac! (Ko nije posetio ovo mesto,toplo preporucujem)

Pred ovim editorijalom je i velika izloba istog,magazini,emisije...ali o tome,u nekom od narednih postova!

Iskreno se nadam da vam se dopada!


Hello,
This post is dedicated to my lastest and NEW editorial,which name is HOGWARTS JUNIORS.
It is inspired by Harry Potter,Hogwarts,Owls,London,Scotland,autumn colors and Mulberry F/W 2013/14 collection.
Models are Tijana Tucakovic,Tamara Dumanovic and David Tucakovic.
Make up: Marija Rajcic and Jovana Simic
Stylist: Katarina Petkovic
Assistant: Katarina Milovanovic

I am thankful to people who helped this project too.
You can except the exhibition of this editorial,magazine features and tv shows...but I will write about it in one of the next posts.

I hope you like it!

xxx
STAY INSPIRED




 


   

No comments:

Post a Comment