Saturday, October 26, 2013

Buongiorno Principessa by JJ photoshoot: Behind the Scene

Jun...Verujem da je bilo 38 Celzijusovih. Autobus iz Kragujevca za Novi Sad kreće u 4h ujutru.
Bio sam ubeđen da mi rano ustajanje (možda čak i previše rano za period raspusta) neće predstavljati problem,ali...
Tamara sa crvenim ružom na usnama,u texas košulji,raspoloženo kreće. Izgledala je POTPUNO naspavano. I ja sam...do Beograda. Tad nas je umor savladao i samo smo čekali da se dokopamo nekog kofeinskog napitka. Već počinjem da razmišljam o Suncu koje je pržilo sve tog dana,pa i fotografije. Trebalo je naći ODGOVARAJUĆI kutak za slikanje.

Divna i talentovana dizajnerka i blogerka,čiji rad zaista pratim i volim nas čeka u Novom Sadu. Radujem se našoj zajedničkoj saradnji i poznanstvu. Prođoše sati putovanja i stigosmo.
Nakon kratkog predaha uz hladne napitke sa Jovanom i fenomenalnom šminkerkom Katarinom,nastavljamo putem studija. Prelepu Tamaru,make up je učinio...SPEECHLESS!
Jovana mi pokazuje prostoriju sa haljinama. Moja prva asocijacija: PASTEL,WeheartIt...Totalno romantično.
Biramo haljine za set i krećemo na lokaciju. Peskovito mesto kraj Dunava,mi bosi. Nalazimo blagu hladovinu pod nekim šipražjem. Čovek bi,gledajući fotografije,pomislio da smo snimali na kakvom ostrvu.

Nakon snimanja,nastavili smo na stanicu. Premalo vremena i previše Sunca.
Stižemo u Kragujevac,pospani i umorni. Poslednje čega se sećam jeste krevet.

...


No comments:

Post a Comment