Tuesday, October 22, 2013

autumn is INSPIRATION

Pozdrav Sunshines,

Nisam pisao odavno,nema opravdanja. Ali,evo me!
Od kad sam objavio editorijal HOGWARTS JUNIORS,nakon toga on je objavljen i u nekoliko magazina i portala. Čak je fotografije zapazio i jedan irski magazin,u kome su se zatim i našle. PUNO pohvala! Ove fotografije su privukle puno,puno pozitivnih komentara od kojih mi je posebno drag onaj od Sofie Guellaty,urednice Style.com ARABIA. Zaista sam zadovoljan i srećan! Ovaj set me je ispunio.

Jesen uveliko šeta i inspiriše nas. Nekako,uvek na poseban način doživim i jesen i zimu. Jutra koja počinju toplom čokoladom,topli prekrivači,fluffy džemperi...

Pored izložbe koja će se uskoro realizovati,planiram uveliko i novi set fotografija!

FASHION AND THE CITY

Kada bih opisivao naredni set,upotrebio bih sledeće pojmove:

Gossip Girl The Carrie Diaries Fashioniste,devojke zaljubljene u modu Rad u modnom magazinu Grad po njihovim pravilima i pogledi uprti u njih STAV,SVE JE STAVU. SPOJITI NESPOJIVO! 

Sećate li se prve Vogue naslovnice,od kako je Anna Wintour postala urednik? Nasmejana devojka,slobodne kose u raskošnoj Christian Laxroix jakni + farmerice. Na prvi pogled,nespojivo...a na drugi? SMELO,HRABRO i baš ono...SVE JE U STAVU!

Uživajte u jeseni,pustite da vas inspiriše!

Hello Sunshines,

Here I am,again.
When I published the Hogwarts Juniors editorial,so many portals and magazines featured it. I am so proud and happy because of that. One IRISH magazine published it! Such a pleasure! Positive comments means to me so much and they make me feel SPECIAL. Sofia Guellaty (editor of STYLE.COM ARABIA) wrote to me that she likes editorial so much. My face was: WAIT,WAIT...WHAAAT?! Awesome. My favorite photographer Kitty Gallannaugh like it too! I am HONOURED.

Autumn is Here,it is so inspirational! Hot Chocolate Mornings,fluffy sweaters.
My exhibition will be realised soon and my NEW EDITORIAL!

FASHION AND THE CITY
If i need to describe my next editorial,I would tell:

GOSSIP GIRL,THE CARRIE DIARIES,Fashionistas,girls who are passionate about fashion,WORKING at Fashion magazine,City by their rules,IT IS ALL ABOUT ATTITUDE. connect incompatible!
You know Anna Wintour,her first Vogue Cover? Girl in beautiful Laxroix jacket and just jeans?! BRAVELY! I LOVE IT!

Enjoy the Autumn,let be inspired!





   

No comments:

Post a Comment