Thursday, February 20, 2014

City By Her Rules by Djordje Bukvic

Novi editorijal...Nekako se uvek na blog vratim sa dobrim razlogom. Ovog puta reč je o mojoj saradnji sa jednom divnom ženom.

U pitanju je prelepa Anika Božic Al-Sarraj, Top Model, diplomirana novinarka, modna blogerka i pre svega žena sa istančanim ukusom...PRINCEZA!
Kako je sve počelo? Naime, tokom leta mi je od divne Jovane Petković (dizajnerke i blogerke,Buongiorno Principessa by Jovana) stigla poruka da je moj broj dala jednoj njenoj prijateljici iz Pariza i da će me ona kontaktirati povodom saradnje. Najpre nisam znao o kome se radi...čekao sam poziv. Kasnije,iz dalje priče,shvatio sam da se radi o Aniki,ženi čije sam fotografije sa BAJKOVITOG venčanja video na televiziji i u novinama. Ona...u Zuhair Murad venčanici i cvećem u kosi. Izgledala je prelepo,a  još lepše i sama pomisao da će se ona naći ispred mog objektiva.
No,da ne dužim...kasnije smo se *pronašli na Instagramu,pa na Fejsbuku i eto... Dogovorili datum,outfite...

Neću se raspisati,samo ću reći da je to bio dan za pamćenje. Bukvalno!

A fotografije? Jedan modni portal je set opisao naslovom CARRIE BRADSHAW NA ULICAMA BEOGRADA. Za frizuru i šminku pobrinuo se Stevan Radivojevic,a za stajlinge je naravno bila zadužena Anika. U editorijalu su se našle  čarobne i romantične haljine Jovane Petkovic (Buongiorno Principessa),čudesna haljina Darka Kostića...Tradicionalna Palestinska marama je kombinovana sa vatra/ crvenom haljinom i Chanel dubokim čizmama. Japanski Kimono se našao u outfitu sa dzinsom...i sve to zahvaljujući istančanom stilu Anike Božic Al-Sarraj.
Fotografije su već našle mesto na naslovnicama modnih i lifestyle sajtova,a uskoro će ih objaviti i jedan poznati lifestyle magazin iz Amerike. #proud and #happy

Do sledećeg...editorijala :)

follow me:  http://instagram.com/djordjebukvic

Djordje Bukvic
xxx

No comments:

Post a Comment