Saturday, December 21, 2013

My Personal Christmas Carol

Želim da sumiram decembar. Da,sada! 21.dana u ovom mesecu. Nije rano,već jednostavno želim na ovaj način nekako da ga produžim i ostavim još mesta za lepe decembarske događaje.
Rođen sam u ovom mesecu...pa to valjda podrazumeva da sam dobio dosta poklona. A da se razumemo,ko još ne voli poklone i iznenađenja?
U ovom mesecu sam uradio kampanju za Sirogojno Style Company i proveo vikend sa mojim kreativnom timom na planini,opuštajući se uz slatkiše,vino,kamin,a ujedno i radeći ono što volimo.

Ono što me je jako razveselilo jeste i intervju koji sam uradio za moj omiljeni online magazin,Plezir. Uz intervju objavljen je i FASHION AND THE CITY editorijal. Ne smem da zaboravim i nekoliko dana samo za shopping. Puno nove garderobe i poklona koje sam spremio za najdraže. Nešto sam zaboravio? Pa...zaljubio sam se :) Valjda je to takođe jedna bitna stavka ovog divnog decembra. Jelku sam okitio,kuću dekorisao.

Planiram jedan editorijal...Barok,zlatno,crno,crveno. Biće to set ICONIC fotografija.
U novoj godini želim da budem okružen pozitivnim ljudima,pozitivnim mislima. One kliše želje neću pominjati,iako znam da su najbitnije.
Pružiću i treću šansu onima koji su protraćili drugu. Biću veći optimista i sagledaću svoje nesigurnosti. Pretvoriću ih u jedno sigurno JA TO MOGU.

*Sve fotografije su sa mog instagram profila: http://instagram.com/djordjebukvic#

Uživajte i produžite vaš decembar. Radujte se praznicima i tu radost delite sa drugima.

...želim vam puno čokolade i inspiracije. Zapravo,sitnice. Kažu da su one te koje čine ljudima istinski srećnim.

This is review of december. YES,NOW! 21. day of this month. It is not early, i just want to make this beautiful month longer. I was born in december and it means lot of surprises and presents.
In this month...campaign for Sirogojno Style company is done. I spent beautiful weekend on mountains with my creative,fashion team. It was full of relaxing,wine,fireplace...simply,working what we love.
My interview for (my fav) online magazine named Plezir makes me happy too. Editorial FASHION AND THE CITY is published too. I can not forget shopping time. So much new clothes and presents prepared for my friends and family. So...i need something more to say? Yes,I fell in love.
Christmas tree and house are decorated. I will realise my new editorial...baroque,gold,black,red. It will be ICONIC.
In New Year I want to be surrounded with positive people and positive thoughts. I will give a third chance to people who spent a second. I will be more optimist.

Enjoy this DECEMBER. Holidays are coming.

I want to you so much chocolate and inspirations. Cause,people say that little things makes life truly better.

Djordje Bukvic
xxx


No comments:

Post a Comment