Monday, December 16, 2013

campaign for SIROGOJNO STYLE

Najispunjeniji mesec što se mene tiče...decembar! A u isto vreme,obaveza na sve strane. Predpraznične obaveze,pa i one školske. Međutim,sada ću ga pamtiti po jednoj DIVNOJ saradnji.
SIROGOJNO STYLE COMPANY.

Bio je to divan i sadržajan vikend. Iz Kragujevca sa ekipom,krenuo sam putem Zlatibora. Već sam se radovao odličnom provodu i planinskom vazduhu. Bilo je oko 6h kada smo krenuli i umor nismo osećali.
David,Tatjana,Tamara,Katarina,Jovana i ja... Jedva smo čekali da sve počne...i počelo je. Euforično,toplo,ušuškano među planinskim vrhovima. Prvi dan snimanja je bio smešten u muzeju pod otvorenim nebom STARO SELO,SIROGOJNO. 

Naišli smo na neograničenu gostoljubivost i ljubaznost zaposlenih i tamošnjih meštana. Smešteni u divnom apartmanu imali smo mogućnost da se odlično provedemo i uživamo u planinskim specijalitetima.
Imao sam ideju o fotografijama kroz koje će se provući LIVING IN THE MOUNTAINS atmosfera. Planina,topli džemperi i jakne sa divnim nacrtima. Tu su i ovce kao neobilazni detalj planine. Predeli su bajkoviti,nestvarni...za pamćenje.
Sutradan smo prešli u Užice gde smo odevne predmete ove divne kompanije predstavili u urbanijoj sredini. Dobra energija nas i tu nije napustila,što je sasvim očekivano kada se radi o divnoj ekipi iz ove kompanije. Uz njihove osmehe,ljubaznost,razumevanje SVE je bilo lakše. Oko nas potrudili su se maksimalno,a i ja sam se jako potrudio da fotografije izgledaju ovako kako izgledaju.
Uzgred,iskoristiću priliku da se zahvalim i Neveni Gečević koja je svojim aksesoarima upotpunila outfite na ovoj kampanji. HVALA!

Ja se iskreno nadam da će u mojoj karijeri biti još ovakvih saradnji. 
Uskoro će vas na blogu čekati i BEHIND THE SCENE post sa ovog snimanja.
Uživajte do sledećeg čitanja...a i posle :) PRAZNICI NAM STIŽU.

Djordje Bukvic
xxx


 

No comments:

Post a Comment