Monday, September 9, 2013

Electric Blue by Djordje Bukvic (editorial,INSPIRATION BOARD)

VELIKO IZVINJENJE vam šaljem. Nisam pisao ovih dana zbog jako tesnog rasporeda u školi i na vežbama u bolnici. A i iskreno,nisam imao pojma o čemu bih.

Ovaj post je posvećen jednom od moja dva naredna editorijala. Tematika istog je ELECTRIC BLUE.

Ovu temu zadao je časopis za koji se i šalju ove fotografije i čim sam pročitao o čemu se radi, KLIKNULO JE u glavi. Što sam pre mogao,napravio sam takozvanu TABLU INSPIRACIJE ( Inspiration Board).

Pustim Body Electric od Lane Del Rey i onda krene magija... (nekako uz svaki editorijal ide i po jedna moja playlista koja se sluša dok se kuju planovi).

Želeo bih da čujem i vaše predloge,što se tiče pripreme ovog editorijala. A evo i moje INSPIRACIJE! 

I am so busy these days...school,practice in hospital,preparing new editorials. My notes is full of ideas,contacts,reminders,little drawings. NEW EDITORIAL IN PREPARING.
Theme is ELECTRIC BLUE. This photos will be sent to some American magazine and i am so excited!

This is my MOOD/Inspiration BOARD. I want to hear your suggestions about this,please write!!!

Djordje Bukvic,

xxx

credit: photo by Milena Rakocevic (Mihano Momosa outfit)






No comments:

Post a Comment