Friday, August 30, 2013

Just One More Dreamer

Here I am again...Trudiću se da svaki dan pišem :)

Razmišljao sam dugo o čemu da vam pišem i svakakve pojedinosti su mi padale na pamet. I BLING! Pred novi editorijal fotografija,možda čak i najveći koji sam do sada snimao,pisaću vam kako se moja ideja razvijala, a i DALJE razvija.

Postoji par stvari od kojih sam iscrpeo inspiraciju i došao do plana mog novog Editorijala.

-Bele ruže u dvorištu moje bake
- Ono nešto epsko u kreacijama moje omiljene dizajnerke ULYANE SERGEENKO
- I kako bi sve začinili tu je i delić BAROKA iz kolekcija Dolce and Gabbana.

Sve je to donekle zaslužno za ovu ideju koja se sada RODILA,STVORILA i čeka da se desi.
Svi kostimi biće ručno rađeni,zanimljiv TIM koji radi na ovom setu,LOKACIJA kao iz BAJKE.

Jedva čekam da sve bude gotovo i da vam to prezentujem!
Moram da se nadovežem na pomenute dizajnere. Ulyana Sergeenko i Dolce and Gabbana su stvorili UMETNIČKA DELA!!! 
Čini mi se...da mogu da stvorim svoju kolekciju,uradio bih nešto potpuno slično delima ovih dizajnera. Postoji tu neka tradicija,toplina i mističnost koja isijava iz njihovih kreacije. ZALJUBLJEN SAM!

Here I am Again...I will try to write posts every day.
I was thinking about theme for today,and there are so much IDEAS. BLING!
Before my NEW EDITORIAL,I will write you about my inspiration for that.

MY INSPIRATION: White roses in garden of my grandma,something EPIC in creations of my favorite designer,ULYANA SERGEENKO. And there is a little piece of BAROQUE from Dolce and Gabbana creations. PURE ART!
COSTUMES for this editorial are HAND MADE,TEAM is AWESOME,LOCATION IS SO FAIRY.
I can not wait to show you that editorial!

U sledećem postu očekujte i nešto mojih fotografija.


       




 

2 comments: